Beskrivelse

Med Visma Document Center automatiserer du, og behandling av fakturaer og bilag gjøres enklere. Dette betyr færre manuelle oppgaver, økt kvalitet på utbetaling og bokføring samt full oversikt. Og alt ligger i ditt økonomisystem.

  • Dekker både eFaktura, faktura på e-post og papirfaktura
  • Mindre punching, færre feil og digital arkivering
  • Automatisk flyt for godkjenning, betaling og bokføring

Med Visma Document Center bruker du mindre tid og ressurser på manuelt administrativt arbeid, og kan derfor fokusere på andre spennende oppgaver. 

De viktigste fordelene

  • Komplett hendelseshistorikk
  • Faktura går rett til godkjenning
  • Reduserte kostnader
  • Enkel dokumentkontroll
  • Automatisert fakturamottak
  • Fornøyde leverandører
Integrasjonen leveres av Visma. Leverandøren er ansvarlig for innholdet på denne siden. For spørsmål om integrasjonen, vennligst kontakt Visma.