Beskrivelse

Slik fungerer det:

Overføring av fakturautkastNår nye bestillinger opprettes i Magento, overføres de automatisk til Visma eAccounting som fakturautkast på den aktuelle kunden. Dersom det er første gang kunden gjennomfører en bestilling, vil både fakturautkast og kunde opprettes i Visma eAccounting.

Foreslå en ny arbeidsflyt eller integrasjon her.

De viktigste fordelene

  • Unngå manuelt arbeid og spar tid ved automatisk overføring av bestillinger fra nettbutikken til økonomisystemet
  • Økt datakvalitet og mindre risiko for feil- og dobbeltregistreringer
  • Effektiv håndtering og kontroll av bestillinger og kundeinformasjon

Aktiver tjenesten nå

  1. Det er raskt og enkelt å komme i gang, konfigureringen tar kun 5 min ved hjelp av en «Quick Start wizard» og ingen tekniske kunnskaper kreves. Følg trinnene i ConnectMyApps Quick Start wizard for å konfigurere integreringen: https://connectmyapps.com/SignUp

  2. Registrer programmene som skal knyttes sammen, Visma eAccounting og Magento.

  3. Velg mellom arbeidsflyten “Transfer Invoice Drafts”.

  4. Tilpass innstillingene for din bedrift og konfigurer arbeidsflyten til å kjøre hvert 10. minutt.

Integrasjonen leveres av ConnectMyApps. Leverandøren er ansvarlig for innholdet på denne siden. For spørsmål om integrasjonen, vennligst kontakt ConnectMyApps.