Beskrivelse

Med Zapier kan du koble Visma eAccounting til over 1500 andre løsninger, og få dem til å snakke sammen. Sett opp automatiske prosesser og la løsningene jobbe i bakgrunnen mens du jobber med viktigere oppgaver.

Hva er Zapier?Zapier er en integrasjonsplattform som lar deg  koble sammen løsninger du bruker daglig, for å automatisere oppgaver og spare tid. Du velger selv hvilke løsninger du vil koble sammen, og hvordan løsningene skal snakke sammen.

Det er raskt og enkelt å sette opp Zapier, du trenger ikke være utvikler. Vi anbefaler å lese om hvordan du setter opp koblinger før du starter på egenhånd. Det er blant annet noe informasjon som er påkrevd i Visma eAccounting, og derfor obligatorisk å overføre. Et eksempel er kundeinformasjon, dersom du har kobler opp en nettbutikk til Visma eAccounting via Zapier.

Merk deg at du selv står ansvarlig for de koblingene du lager til Visma eAccounting via Zapier. Det er ikke mulig å angre data som er overført og dette må behandles i Visma eAccounting. Et eksempel er om du feilaktig har overført fakturautkast. Dette må da slettes på vanlig måte i Visma eAccounting.

De viktigste fordelene

  • Koble Visma eAccounting til over 1500 løsninger gjennom Zapier
  • Unngå dobbeltarbeid
  • Spar tid
  • Automatiser manuelle prosesser

Aktiver tjenesten nå

  1. Opprett brukerkonto i Zapier

  2. Opprett en Zap

  3. Velg en "trigger"

  4. Godkjenne vilkår og oppkobling mot Visma eAccounting

  5. Sett opp Zap mot Visma eAccounting

  6. Aktiver Zap

     

    Kom i gang med Zapier her. 

Integrasjonen leveres av Visma Mamut AS. Leverandøren er ansvarlig for innholdet på denne siden. For spørsmål om integrasjonen, vennligst kontakt Visma Mamut AS.