Beskrivelse

Vår mobile selgerløsning, bizClick mobile sales, benyttes av bedrifter som har selgere ute i felt, selgere på messer og som en B2B-løsnning hvor faste kunder registrerer bestillinger.

Med en app på nettbrett eller mobil kan man ha full oversikt over kunder, produkter, lagerbeholdning, priser, ordrehistorikk og utvalgte nøkkeltall. Ordreregistrering gjøres raskt og enkelt med touch eller strekkodeleser og ordrene overføres direkte til bedriftens ERP-system.

De viktigste fordelene

  • Konfigurerbare skjermbilder
  • Mulighet for å legge til eller fjerne felt samt endre rekkefølgen
  • Nye felt kan ha oppslag mot forhåndsdefinerte lister
  • Legge inn avhengigheter mellom felt (dersom et felt har en gitt verdi, må et annet felt fylles ut og så videre)
  • Kreve at felt har verdi for å få godkjent ordre - Ordrearkiv fra ERP system
  • Ordrearkiv fra ERP med avanserte søkemuligheter - Avansert pris og rabattmatrise
  • Støtte for kvantumsrabatter og postnummerintervaller - Forenklet ordregodkjenning
Integrasjonen leveres av IntegrasjonsPartner. Leverandøren er ansvarlig for innholdet på denne siden. For spørsmål om integrasjonen, vennligst kontakt IntegrasjonsPartner.