Beskrivelse

Hvordan kan du bruke nøkkeltall fra din Visma ERP løsning til å øke omsetningen?

SuperOffice er Visma sin prefererte CRM løsning. Fordelen for deg er følgende:

  • Kundeopplysninger registreres kun én gang og fører til mindre feilkilder mellom CRM og ERP.
  • Profesjonelle tilbud kan utarbeides direkte i SuperOffice ved å benytte produkt og prismatrisen i ERP løsningen.
  • Kvalitetssikret pipeline basert på riktig pris og salgsfase.
  • Oversikt over reskontro og utestående ordre direkte i CRM løsningen som gir dine ansatte full oversikt.
  • Aksepterte tilbud omgjøres direkte til ordre i ERP løsningen.

Er dere rigget for vekst? Når bedriftens behov endrer seg, og det kommer det til å gjøre, må det være enkelt å hekte på nye arbeidsverktøy. Datasikkerhet, kostnadskontroll, og en sømløs forbindelse mellom ulike tjenester gjør at godt definerte arbeidsprosesser er viktigere enn noen gang. Og at de blir oppdatert jevnlig.

SuperOffice Online, en skybasert CRM-løsning for teamet ditt CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne. 

En rekke funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere informasjonen på ett sted. Det gir deg full kontroll over oppfølginger, dokumenter, e-poster, salg og kundeservicesaker.

Sømløs integrasjonUansett hvordan du jobber er e-poster, dokumenter og vedlegg en del av arbeidsdagen. Sømløs integrasjon med Office 365, Outlook og Gmail sørger for at alle e-poster og dokumenter blir arkivert i SuperOffice CRM. Du slipper å endre arbeidsvanene dine og har samtidig alt samlet i én database.

Alltid tilgangSuperOffice fungerer på PC, Mac, Android og iOS. Fra første dag administrerer du alt du trenger når som helst - hvor som helst.

SuperOffice App StoreMed kundereisen og digitalisering i fokus må det være enkelt å utforske nye måter å jobbe på. I vår App Store finner du nye produkter og tjenester som hjelper dere med å nå bedriftens mål.

BrukervennligEt CRM-system er bare verdifullt når folkene dine bruker det: 95 % av kundene våre velger SuperOffice CRM fordi det er enkelt å bruke.

I SuperOffice har vi en oppriktig interesse for kundene våre, og de utfordringene de møter i hverdagen. Vi er overbevist om at hvert eneste kundeforhold er like viktig.

Vi er også sikre på at dersom kunden blir ivaretatt, utviklet og respektert, vil det føre til mer salg, raskere suksess og vekst.

Ta beslutninger basert på kunnskap - kontakt oss i dag

De viktigste fordelene

  • Kundeopplysninger registreres kun én gang og fører til mindre feilkilder mellom CRM og ERP.
  • 360 graders oversikt over all kommunikasjon med en person eller firma: oppfølginger, dokumenter, e-poster, salg og kundeservicesaker.
  • SuperOffice kombinerer det beste fra CRM med verktøy for å skaffe flere leads gjennom web-skjemaer og e-postmarkedsføring.
  • Oversikt over reskontro og utestående ordre direkte i CRM løsningen som gir dine ansatte full oversikt.
  • Kraftige funksjoner skaffer deg nøyaktige prognoser og administrerer pipeline for salg. SuperOffice hjelper deg med å lande flere salg.
  • Løs kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, chat, webskjemaer eller sosiale medier.
  • Aksepterte tilbud omgjøres direkte til ordre i ERP løsningen.
  • Med brukervennlige rapporter og et oversiktlig dashbord, blir det lett å administrere virksomheten fra dag til dag.

Aktiver tjenesten nå

  1. Vi anbefaler SuperOffice for bedrifter som er 10 ansatte eller flere.

  2. Du må være forberedt på å investere i konsulenttjenester for å implementere en CRM-løsning.

    Grunnen er at et CRM-system først er verdifullt når folkene dine bruker det. Derfor er det utrolig viktig at det støtter deres arbeidsprosesser:  De må kartlegges og implementeres i systemet, eller lages på nytt. Begge deler kan vi hjelpe dere med.

  3. Kontakt oss, så tar en av våre dyktige rådgivere kontakt for å kartlegge deres behov.

    Vi gleder oss til å snakke med deg!

Integrasjonen leveres av SuperOffice. Leverandøren er ansvarlig for innholdet på denne siden. For spørsmål om integrasjonen, vennligst kontakt SuperOffice.