Beskrivelse

Vår løsning for elektronisk signering, Visma Sign, passer perfekt til å signere alle typer dokumenter i din bedrift, og er mye enklere og mer effektivt enn å signere elektronisk enn på papir. Dokumenter er signert via BankID, som både er trygt og sikkert.

Hvordan fungerer det?

  1. Last opp og send dokumentet til signering. Du kan sende forespørsel om signering med e-post, SMS eller du kan integrere Visma Sign direkte med din programvare.
  2. Visma Sign bruker BankID for å bekrefte identiteten til personer som skal signere.
  3. De signerte dokumentene blir liggende lett tilgjengelig for både avsender og den som underskriver, og er helt trygge, i det digitale arkivet i Visma Sign.

Les mer her om Visma Sign

De viktigste fordelene

  • Visma Sign er lett å integrere med andre nettjenester eller programvare.
  • Etter at dokumentet er blitt underskrevet, vil det bli oppbevart i det digitale arkivet i syv år. Både avsender og den som underskriver har tilgang.
  • Du kan strukturere mappene dine som du selv vil og definere tilgangsrettigheter i henhold til bedriftens behov.
  • Invitasjonen til å signere dokumenter kan sendes via SMS. Om du ønsker ekstra sikkerhet, kan du benytte tofaktorautentisering.
  • Ferdige meldingsmaler gjør det raskere å sende invitasjoner. Du kan også lage og lagre mottakerlister for e-post.
  • Du kan tilpasse Visma Sign til din bedrift. Den som underskriver vil se din e-postadresse og navnet på firmaet ditt.

Aktiver tjenesten nå

    1. Register deg med gratis prøvekonto ved å klikke her.
    2. Les API dokumentasjon og kom i gang med integrasjonen
Integrasjonen leveres av Visma Software AS. Leverandøren er ansvarlig for innholdet på denne siden. For spørsmål om integrasjonen, vennligst kontakt Visma Software AS.